keskiviikko 23. syyskuuta 2015

SYYSKUUN KUULUMISET

FASHION KILLS FAST PART 2-001

Heippa vaan ihanat! On taas ollut blogin puolella hiljaisempaa, kun olen puuhaillut uusien juttujen parissa. Olen nimittäin pikkuhiljaa avaamassa uutta blogia, joten olen järjestellyt sitä. Tavoitteenani on luoda upouusi blogi, josta löytyy joka päivä uutta sisältö. Siitä kuitenkin lisää lähiaikoina täällä, joten stay tuned!

Viime aikoina olen elänyt aikalailla "perus arkielämää". Olen viettänyt paljon aikaa kavereiden kanssa ja panostanut muihin mukaviin asioihin.
 Oltiin juuri viikonloppuna päiväristeilyllä Tallinnassa ja oli super hauskaa. Olin niin onnellinen, kun sain käsiini vihdoinkin uuden Macin Whril sävyisen huulenrajauskynän, jota olen metsästänyt varmaan yli vuoden. Aijemmin ostamaani Whriliäni on jäljellä noin 2 cm ja olen vaalinut sitä loppuun asti. Nyt voin vihdoinkin heittää sen pois hyvillä mielin.

Tänään olin aamulla salilla ennen kuin menin kouluun. Huomasin, että syksy on yllättänyt ihan muutamassa päivässä. Ihanaa, kun puiden lehdet saavat edes hetkeksi eri värejä ja saa nauttia syksy fiiliksistä (mieluiten peiton alla teekuppi kädessä). On se jotenkin niin virkistävää, että saadaan Suomessa nauttia eri vuodenajoista. Tosin se pisin, kylmin ja pimein aika on vielä edessä eikä sitä oikein osaa arvostaa muuta kuin jouluaattona ja sitäkin vain, jos on lunta. Ainakin saa ostaa uusia nilkkureita, muhkeita villapaitoja, lämpimiä takkeja ja voi kääriytyä isoihin kaulahuiveihin. Näistä minun syysvaatetukseni koostuu.

FASHION KILLS FAST PART 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti