tiistai 25. elokuuta 2015

MY MUST HAVE EYEBROW PRODUCTS

DSC_0002

Moikka kaikille pitkästä aikaan. Mulla on ollut ihana kesän lopetus, kiitos Flown ja viimein saapuneiden upeiden kesäsäiden. Villin festariviikonlopun jälkeen olin aivan valmis palaamaan koulun penkille maanantaina.
Päätin nyt paljastaa teille viime keväänä ostamani kulmakarva meikkituotteet, joita olen koko kesän uskollisesti käyttänyt. Tutustuin loppu keväästä nimittäin uuteen meikkibrändiin, Anastasia Beverly Hillssiin. Merkki ja tuotteet olivat tuttuja ulkomaalaisten meikkibloggareiden videoista, instasta yms. Monien kehujen ja ylistysten jälkeen päätin itsekkin kokeilla kyseistä tuotetta. Nyt voin todeta, etten enää koskaan osta mitään muuta, kuin Anastasia Beverly Hillssin kulmille tarkoitettuja meikkejä.
Anas.bev
DSC_0043-001
Minulla on suhteellisen paksut ja tummat kulmat, joten pyrin suhteellisen kevyeeseen kulmameikkiin, joskus tulee kuitenkin vahvempaakin jälkeä. Tykkään kuitenkin korostaa kulmieni muotoa, vahvistaa sävyä sekä tehdä niistä välillä paksumman näköiset. 
Tärkeintä minulle on, että kulmat säilyttävät luonnollisen näköisinä, eivätkä ole liian vahvat muodoltaan tai väriltään.
 Olin aikaisemmin aina käyttänyt kulmakynää aina kulmieni ehostamiseen. Kokeilun vuoksi päätin kuitenkin testailla puuterimaista kulmaväriä, joka täytyy laittaa sopivalla siveltimellä. Ensin en osannut ollenkaan muokata kulmiani, tai tehdä niistä millään tavoin edustavan näköiset kyseisellä Brow powder duolla. Se vaati hetken harjoitusta ja paljon kärsivällisyyttä. Ennen kulmakynä oli varma valintani "fleek" kulmiin, nykyään nappaan meikkilaatikostani aina Powder duon. DSC_0057DSC_0076-001
Ennen kulmakynä oli varma valintani, enkä uskonut vaihtavani sitä muihin kulmameikkeihin. Toisin kuitenkin kävi ja nykyään käytän kulmakynää, vain jos haluan tehdä erittäin luonnollisen ja kevyen kulmameikin. Kulmakynällä saa hyvin varjostettua kulmien etuosan, mutta sillä on hankala muotoilla kulmia eri muotoisiksi. Sillä on myös hankala tehdä kulmista erottuvammat ja selkät. Kulmakynällä saa kuitenkin "nautral-look" tyylisiin meikkeihin täydelliset kulmat. Kuvissa näkyvä Anastasia Beverly Hillssin kulmakynä on mielestäni aika haalea, mutta juuri sopiva minulle. Käytän Medium Brown sävyä, kuten varmaan kuvasta huomaa.
Yritän väsäillä tutoriaalin kulmieni meikkaamisesta tällä viikolla varsinkin, kun olen hankkinut uusia kuvausvehkeitä, jotka sopivat täydellisesti meikkivideoiden luomiseen. Laters!

6 kommenttia:

  1. Moni kaverini on kehunut kyseisiä kulmatuotteita ja olisi mielenkiintoista päästä noita testimään! Mistä olet tuotteet ostanut? Itseä hiukan arveluttaa kuinka osaan aina aiemmin käytettyäni kulmakynää siirtyä uuteen meikkaustyyliin.. Tutoriaalia odotellessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin omani Kicksistä. :) Noita saa myös tilattua netistä kuulemma halvemmalla kuin Kicksistä! :)

      Poista
  2. Jee, innolla odotan tutoriaalia! Mulla on jo ennestään tuo Anastasian Dipbrow Pomade ja se on ihan maailman paras, mutta sillä on hankala tehdä vaan sellasta pientä "vahvistusta" kulmiin, joten ehkä pitäis sen kaveriksi hankkia sit toi saman merkin kulmakynä, jolla onnistuu sit sekin! :-) Eikä noi niin pahan hintasia edes ole, verrattuna laatuun et voi helposti hankkia toisenkin tuotteen samaan tarkoitukseen....

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Kannattaa myös hankkia se kulmakynä. :)

      Poista
  3. Hi there my dear! I just want to ask if we can follow each other on GFC?

    Please leave a comment on our blog!

    http://kstylick.blogspot.com

    You can also follow us on Facebook and Instagram.

    https://www.facebook.com/Kstylick
    https://instagram.com/kstylick/

    we will follow you back! XOXO

    Korean Fashion

    VastaaPoista
  4. Mulla on iha kauheesti anastasian kulmajuttuja.. (Meni vähän yli tänä kesänä :D) mut pakko hehkuttaa tota powder duoa ja läpinäkyvää geeliä! Sillä saa kulmat ojennukseen ennen kun alan kulmakynää ja brow wiziä heiluttaamaan :D myls heidän contour paletti on täydellinen mun vaaleelle iholle! Ja heidän highlight kynä! Ja se kulmaseerumi (vaikka mulla on hirveen paksut kulmat luonnostaan, ne on ollut eri muotoisia edestä, nii oon nyt saanu sillä kasvatettua symmetriseksi!) myös lash genius on ihan sampereen hyvä! Ainoo miinus on sit ripsareiden peseminen! Mulla se ei lähe perus lumene meikinpoistoaineella, pelkästään cliniquella :s mut ihan paras merkki!!

    VastaaPoista