maanantai 8. joulukuuta 2014

THE BIG 20


Pitkästä aikaan taas ruudun takana. Mulla oli tänään viimeinen tentti, joten on ollut tosiaan kiireistä koko viime viikko. Oon suurinpirtein käyny koulussa, töissä ja opiskellut.
Pakko kyllä myöntää, että viikonloppuna tuli tehtyä muutakin. Täytin nimittäin huimat 20-vuotta lauantaina. Tuntuu hassulta olla jo näin "vanha". Pakko myöntää, että pieni ikäkriisi ehti jo iskeä, mutta oon jo aika hyvin päässyt sen yli. Hyväksyn itseni kakskymppiseksi. Synttäripäivänä lauantaina olin ensin perheen kanssa, sitten kävin tyttöjen kanssa drinksuilla ja illalla Aleksi vei mut syömään ja leffaan. Pakko myöntää, että oli lähes täydelliset synttärit. Ehdin jo juhlistaa niitä viime viikonloppunakin kamujen kanssa meillä. Postailen muutaman kuva niistä juhlista myöhemmin. Synttärilahjaksi sain kaikkea ihanaa, mutta ehkä kaikkein parhaimmat lahjat olivat 2 laukkua, joita esittelen blogin puolella pian.
Synkkä talvi on taas tullut, hyvä kun on valosaa edes se muutama tunti. Aina talvisin on sama ongelma blogin kanssa, nimittäin ei saa otettua kuvia luonnonvalossa. Kun menee kouluun ja tulee koulusta on pilkkopimeää. Onneksi on tietty viikonloput, mutta silloinkin saatta olla töitä. Musta tuntuu, että suurinosa mun kuvista tulee olemaan salamavalolla otettuja muutaman kuukauden ajan.
Tässä nyt kuitenkin pari selfietä näin maanantain kunniaksi!

//Long time no see, again! Sorry I've been MIA, I had my last exam today. I also had exams last week so my life basically was school, work and studying. But on the weekend I did have a little fun...
On saturday I had my birthday. It's also the Independence day of Finland. I'm finally in my twenties yay! My birthday went lovely. First I was with my family, then I met my girls for drinks and after that my dear boyfriend Aleksi took me to dinner and a movie. I have to admit, I had the best birthday. I already started celebrating it a week ago. I had some friends over at my place, but I'll post a few pictures from that later. I also got some new stuff I wanna show you guys! 
Anyway for now here's a few selfies for Monday moods.

4 kommenttia:

  1. ai että hiuksesi on ihanat! itsellänikin on pitkä ja paksu tukka jonka menin liukuvärjäämään vaaleaksi.. aina kun uuden postauksen teen tulen ihailemaan tummaa tukkaasi ja meinaan joka kerta sännätä kauppaan ostamaan tumman värin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :3 Liukuvärikin on ihana, en vaan usko, että se sopisi meikäläisen tukkaan...

      Poista
  2. Oi paljon onnea! :)
    ei liity kuvaan tai postaukseen.. voitko auttaa:) mulla on nike air max 90 kokonaan valkoiset ja mietin voiko niitä pestä koneessa? vai hinkkaamalla.. vai miten :o tai ootko ite pessy omiasi? ja jos niin miten :( oon yrittänyt ettiä googlesta, mutta en oikeen löydä kunnolla vastausta...
    Kiitos paljon etukäteen! oot todella kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Oon miettinyt itseasiassa aivan samaa. Yleensä oon vaan hinkannut sienellä omia valkoisia Air maxeja, koska en uskalla laittaa niitä koneeseen... Nauhat oon pessyt koneessa. :)

      Poista