keskiviikko 26. marraskuuta 2014

GOLDEN TATTOOS


Olen kesästä lähtien ihastellut näitä "kultaisia tatuointeja" mm. tumblirissa ja instassa. Ne näyttävät niin kivoilta eri vatteiden kanssa  ja varsinkin bikinen kanssa. Kyseiset tatuoinnithan ovat kuitenkin vain väliaikaisia. Itse olen haaveillut oikeasta tatuoinnista joskus. Nykyään en kuitenkaan itselleni oikeata tatuointia ottaisi, koska en tiedä yhtäkään tatuointia jonka itselleni edes haluaisin. Olen kuitenkin hurhatanut hennaan ja näihin kultaisiin korutatuointeihin. Voisin kuvitella itselleni tällaisia kultaisia koristeita iholleni esim. pikkujoulujuhlissa, rantalomalla tai uudenvuoden kemuissa. MUST HAVE!! Onko kukaan siellä ruudun takana yhtä hulluna näihin? 

16 kommenttia:

  1. noi on niin kivoja! just tänään kövin ostamassa tommosia vissiin Samalla tavalla toimivia kun mitä lapsena käytettiin iholla XD saa nöhä miten hyvin pysyy mut oon kans ihan hullaantunu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tilasin noita ison kasan enkä malta oottaa, että pääsen lätkimään niitä kaikkialle! :D

      Poista
  2. JOO! mä oon myös ihan hurahtanut näihin, pakko saada siis!

    VastaaPoista
  3. Ihania <3 PAKKO saada reissuun tollasia ;)

    VastaaPoista
  4. Tietääks joku mistä noita sais muualta ku netistä? Oon kans jo pidemmän aikaa ihastellu noita.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse en muualla, kun netissä ole noihin törmännyt :/

      Poista
  5. noita saa nellystä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, good to know! Tilasin kylläkin noita jo itselleni, mutta en sieltä. :)

      Poista
  6. Just julkasin postauksen missä hehkutin kans näitä kyseisiä tatskoja! Pakko päästä kokeilemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En malta oottaa, että pääsen kokeilemaan noita. Kesällä varsinkin voisin käyttää noita koko ajan! :-)

      Poista
  7. nää on ihania! mulla löytyy noita muutama ja niitä on tuolla seppälässä ainaki ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, miten en tiennyt, että näitä löytyy jos Suomen kaupoista. x) Ehdin jo tilata ison satsin netistä. :)

      Poista
    2. mistä tilasit? (:: oot upee!

      Poista
    3. Aliexpressiltä tilasin ja kiitos hirmusesti :))

      Poista