sunnuntai 12. lokakuuta 2014

TURKEY HERE I COME


Jee, jee! Ihanaa päästä Turkin lämpöön viikoksi. En malta odottaa, että saan syödä kaikkia niitä ihania ruokia, ruskettua ja uida meressä. Lento lähtee muutaman tunnin päästä eli olen hereillä koko yön ellen saa koneessa unta. En usko, sillä en osaa nukkua lentokoneessa. Lisää postauksia siis viikonpäästä ja varoitan jo etukäteen, että painan varmaan 100 kg enemmän, kun tulen takaisin Suomeen. Pitäkää rentouttava syysloma kaikki, joilla sellainen on ja kaikille muille ihanaa viikkoa! Nyt suuntana lentokenttä, jossa lupaan vastailla aikaisempiin kommentteihinne, ciao!

//Going to Turkey for a week. Can't wait to get some tan, eat good food and swim in the ocean. My flight leaves in a few hours so I'll be up all night, can't wait... Just a warning that when I get back home from Turkey I'll be 100 kg heavier. Now I have to leave for the airport, ciao!

10 kommenttia:

  1. Oon niin kade!! Mut hyvää matkaa, nauti :)

    VastaaPoista
  2. Ahh olin just lauantaina turkkilaisessa syomassa ja taytyy kylla sanoa, etta parasta ruokaa, mita oon Australiassa syonyt!! Rentouttavaa lomaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Turkkilainen ruoka on ihan mun lempparia! :)

      Poista
  3. Onko sulla jonkin näköstä kirppistä ?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole ainakaan tällä hetkellä. :)

      Poista