maanantai 27. lokakuuta 2014

TROPICAL SELFIES


Ootteko huomanneet blogin uuden ulkoasun? Tykkään siitä tosi paljon, iso kiitos kaksikolle, jotka auttoivat siinä.
Täksi viikoksi mulla on paljon ohjelmaa, mutta silti joka päivä oottelen, että se yks tulee kotiin perjantaina. Omistan tämän viikon ahkeralle treenamiselle, koska viime viikon salilla käyminen meni niin läskiksi kipeenä olemisen takia. Tänään mua rupes heikottaa koko ajan salilla enkä oikeen osaa sanoa miksi. Olin syönyt ennen treenejä ja join paljon vettä. Toivottavasti saleilu sujuu huomenna paremmin.

//Have you noticed my new blog style? I simply love it. Big thanks to the two who helped me a lot to modify the page.
This week I'm really busy. I will hit the gym hard because last week I couldn't go because I was sick. New week, new start! I also have a lot of school stuff and some work too. It's monday but I already have my sight on friday. 

10 kommenttia:

  1. onkohan sulla joku syömishäiriö aluillaan, kerta joka postauksessa mainitset jotain treenaamiseen ja painoon liittyvää, kun tekstit muutenkin on aina muutaman rivin mittaisia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Painosta en ikinä ole mitään maininnut blogissani ainakaan muistaakseni? Painon pudotus ei muutenkaan ole mun tähtäimessä vaan terveelliset elämäntavat. Oon treenannut nyt muutaman vuoden, joten se on iso osa mun joka viikkoista elämää ja sen takia siitä tulee kirjoteltua. Postauksen teksit on lyhyitä, koska panostan blogissani kuviin enkä kirjoittamiseen. Toivottavasti tämä vastaus helpotti pohdiskeluitasi. Ihanaa viikkoa! :)

      Poista
  2. Tosi kivaa kun oot alkanu postailemaan useammin taas :) ennen tulin kattomaan sun blogia fiiliksellä että "ei se oo taaskaa postannu kuitenkaa" mut nyt oon yllättyny aina positiivisesti jee!! Olis kiva jos postaisit jotain treenijuttuja ja salijuttuja ja tällasia, terkuin yks kiinnostunut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä ettei enää tarvii pettyä haha. X) Ja voin yrittää väsää treeni aiheisia postauksia jatkossa! :)

      Poista
  3. Marvellous sunglasses!

    Hugs from Athens :)

    VastaaPoista
  4. Wou! Oot kyllä niin upee ettei ees riitä sanat *.*

    Ja noi aurinkolasit on ihanat! oon ettinyt tollasia pitkään... mistä oot noi löytänyt?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon ihana!
      Aurinkolasit on Ginasta. :)

      Poista