lauantai 4. toukokuuta 2013

CITYCENTER OPENING

Kolme kuvaa ovat tapahtuman kuvaajan kuvia.







Eilen iltapäivällä olin kutsuvieraana Citycenterin avajaisissa. Ensin tuli herkuteltua Namu food & loungessa ihania freesejä coctailpaloja skumpan kera ja sen jälkeen siirryttiin katselemaan Citycenterin muotinäytöstä. Kuvistakin voi huomata, että runway oli tällä kertaa hieman erilainen, nimittäin mallit kävelivät kirjaimellisesti seinää pitkin alas. Kaiken tämän lisäksi saatiin goodiebagit, jotka olivat täynnä kaikkea ihanaa! Olin niin innoissani pussin sisältämistä jutuista, että aloin melkein kiljua, kun tutkiskelin sitä bussissa tapahtuman jälkeen.

Harmittaa, etten eilen saanut asukuvia otettua, mutta ehkä näätte vähän mun asua toisesta kuvasta. Yritän ehtiä ottamaan eilisen asun kuvat tänään. 

8 kommenttia:

  1. Oi kivoja juttuja sait! Ihanat noi alkupalat ja näyttää hienoilta avajaisilta. vau!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, olin ihan yli innoissani niistä :)

      Poista
  2. Sulla on tosi mahtava blogi:-) Tää tuo mulle aina piristystä päivään! Ja rakastan sun hiuksia tosi paljon!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla kiitos paljon :) Mun hiuksetki rakastaa sua <3

      Poista
  3. AAA, missä noita Reeses-herkkuja myydään!! :)

    http://annalottajosefina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kampin K-marketissa ja World Trade Centerin sellasessa Amerikka kaupassa, missä on kaikkia ihania jenkki herkkuja :)

      Poista