sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

THE SECRETS OF MY SKIN


Oon huomannut, että monet teistä kyselevät blurraanko tai retusoinko mun ihoa kuvissa. Vastaus tähän on joskus, mutta en yleensä. Harvoin blurraan isoa aluetta, mutta korjailen pieniä virheitä. Mulla on aika harvoin epäpuhtauksia tai finnejä, mutta niitäkin tulee noin kerran kuussa esim. nyt. Halusin tehdä erikseen postauksen siitä, miltä mun iho näyttää luonnollisena.
Päätin myös laittaa kuvan tuotteista mitä käytän mun iholla kasvonaamion, puhdistus- & kuorinta-aineiden lisäksi.
Mun ihotyyppi on aika kuiva. Mulla ei ole luomia tai pisamia naamassa, paitsi mun huulissa, jotka näkyy selvemmin kesällä. Sen verran arpia naamalta löytyy, että mulla on pieni kuoppa otsassa ja silmäluomen yläpuolella, jotka tuli vesirokosta pienenä.

Alhaalla löytyy luoteltuna tuotteet joita käytän, jotta mun iho pysyisi mahdollisimman puhtaana. 

1. Clarins kosteusvoide-Käytän sitä joka päivä ja se on mun iholle paras mahdollinen kosteusvoide. // 2. Garnierin BB-voide-En tykkää käyttää meikkivoidetta, koska se tukkii niin paljon ihohuoksia, joten käytän iholla yleensä vain BB-voidetta. Se on mun päivittäinen pelastus. // 3. Garnier Roll-on-Tikku, jolla kuuluu peittää tummia silmänalusia. Käytän tota yleensä vain sillon, kun oon menossa ulos viettämään iltaa tai jos mulla on tummat silmänaluset. // 4. Garnier PureActive-Tikulla peitän mun satunnaiset pienet ihonvirheet, sillon kun niitä on. // 5. Dr. Hauschka ruusukosteusvoide-Öljyinen kosteusvoide, joka myös sopii mun iholle tosi hyvin. Käytän tota yleensä vain silloin, kun mulla on erityisen kuiva ihoalue naamassa. // 6. Sensain mineraalimeikkivoidepuuteri-Jos haluan peittää mun ihoa tosi paljon, silloin kun mulla on paljon ihon virheitä tai saada pitkään pysyvän meikin esim. kun lähden viettämään iltaa, laitan yleensä tätä puuteria sudilla BB-voiteen päälle. // 7. Darphin ruusuöljyä-Saman tyyppinen kun ruusukosteusvoide. Pyrin laittamaan sitä muutamana iltana ainakin viikossa. // 8. Acon päivävoide-Yleensä käytän Clarinssin kosteusvoidetta, mutta satunnaisesti tulee käytettyä tätä Acon voidetta. 

10 kommenttia:

  1. Mistä toi sun huppari on ja millo ostit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ginasta pari vuotta sitte talvella :)

      Poista
  2. You have really beautiful face :)) Hmm I heard this garnier bb cream isn't very good. Mabe try those popular products (e.g. japanese skin79 or ginvera). They are reportedly real bb creams.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Well thank you! For me it's actually really good, but it might not do the trick to everyone :)

      Poista
  3. onko toi clarins-voide hirmusen kallis?

    VastaaPoista
  4. ha hauska käytetään täsmälleen samoja tuotteita!! :D ja kyllä hyviä onki!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no hyvä! Noi on hyvät tuotteet, ainakin mulla toimii :)

      Poista