lauantai 24. marraskuuta 2012

SLEEPY SATURDAY

Tätä päivää voin todellakin kutsua laiskaksi lauantaiksi. Olen makoillut sängyn pohjalla koko päivän lueskellen ruotsin kokeeseen ja kuunnellen Vamppyyripäiväkirjojen soundtrackiä.
Ostin viime viikolla ristipainotteisia asusteita. Käsikorut sekä vyö ovat molemmat Gina tricotista. 
Nyt rupeen syömään minipitsoja ja katselemaan sarjoja.

//I've been lazy the whole day. Just laying in bed, studying and listening to The Vampire Diaries soundtrack.
The belt and jewelry are from Gina Tricot.




HUOM!! Huomenna minä ja Ella ollaan vanhan yliopistotalon kirpparilla pitämässä pöytänumero 13:sta pystyssä eli kaikki kirppari-intoilijat sinne siis. Itse ajattelin myydä vanhoja korujani ja Ella myy ihania vaatteitaan.

6 kommenttia:

  1. Mun lauantai kuulostaa aika samanlaiselta kun sun! :D

    VastaaPoista
  2. liityin lukijaks! :)
    käy kurkkaamassa blogiani jos voisit ^^

    lightandwishes.blogspot.fi
    /sofia<3

    VastaaPoista
  3. Mistä tuo vyö on? Oon spotannu sen kaupungissaki yhellä likalla ja nyt sulla ja ääää mä haluun kanssa tollasen ihanuuden! :--)

    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista