sunnuntai 25. marraskuuta 2012

MARIO T-SHIRT

It's a-me Maario! Täälläpäin iltaista webkamera häröilyä. Mun pitäisi olla lukemassa huomiseen ruotsinkokeeseen, mutta teki mieli päivitellä blogia. 
Oltiin tänään Ellan kanssa myymässä Vanhan kirpparilla kaikkea kivaa. Molemmat tienasivat muutaman kympin, kiitos niille jotka sinne tulivat ja isompi kiitos niille, jotka vielä jotain ostivat!

//Love my friends Mario t-shirt. I should be studying for a test, but I had a strong urge to post something. 
Today me and my friend were at the flea market selling our old things. So now I can buy new crap with the money I made today. Life's good. 

10 kommenttia:

  1. olet niin kaunis <3
    menisitkö tsekkaamassa minun blogia ja jättäisit vaikka kommentin? :)

    lightsandwishes.blogspot.fi
    /sofia<3

    VastaaPoista
  2. tosi kiva paita! :) voisotko sä rueta mun blogin lukiaks, kun mä oon sun? :D ja käy kattoo mun blogi ja kommentoi vaikka et mitä sielt puuttuu ja semmost perus juttuu :) täs osoite:
    http://lotsoflovelola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hi, you're so beautiful, I watched your every foto and I loved them. Becouse of you I started my own blog:)). I'm just curious, what is your sisters name and does she have a blog? P.S. your mario shirt is very cute, I realy like it :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you very much, that's wonderful! :) My sisters name is Emma and she doesn't have a blog.

      Poista