tiistai 9. lokakuuta 2012

COME AND TAKE A WALK ON THE WILD SIDE

Tällä viikolla on jo nyt ehtinyt tapahtua vaikka mitä! Eilen aloitin autokoulun ja ette ikinä arvaa mitä meikäläinen on tänään puuhaillut! 
Olin Helsingin luonnontiedelukion kulttuuripäivillä yhdessä luokassa kertomassa mun blogista yms. Aluksi mua jännitti ihan hirmusesti, enkä tiennyt yhtään mitä mun pitäisi sanoa. Mutta koska yleisö oli mitä mahtavin niin ei siinä kauaa ujostuttanut. Mua nukuttaa ja sää ulkona ei yhtään houkuta mua liikkumaan, mutta kai tästä sängystä on pakko nousta salille. Tai ehkä meen vaan jääkaapille.

//Today I'm wearing a maxi dress and sweater from Gina Tricot and Dr. Martens boots that my dad bought from London.

47 kommenttia:

  1. Oot niin kauniss :) jaja rakastan niin sun hiuksia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mun hiuksetki rakastaa sua :)

      Poista
  2. aaa sun kengät! oot ihana. :-)

    VastaaPoista
  3. tästä on tullu yks mun lemppariblogi! ihania kuvia jälleen, toi hame on ylikiva! :-)

    VastaaPoista
  4. oli tosi kiva toi kulttuuripäiväjuttu mitä olit meil pitämäs :) sust tuli nii sulonen ja inhimillinen kuva ku vähä jännittiki! mun oli eka tarkotus mennä kuuntelee sitä no fashion victimsin bloggaajaa, mut nyt oon tyytyväinen et se teki oharit ja tutustuin sunki blogiin, oot tosi symppiksen olonen ja söpö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli tosi kivaa olla siellä! Kiitos sulle kiva kun tykkäsit :)

      Poista
  5. ohhh ihan täydellinen asu! -martta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hame+villapaita yhdistelmä on rakkautta <3

      Poista
  6. MISTÄ TOI HAME/MEKKO????? rakkautta!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ginasta ostin kesällä :) Se on oikeesti maximekko jonka oon rullannu ylös x)

      Poista
  7. MISTÄ TOI HAME/MEKKO???? rakkautta!!!!!

    VastaaPoista
  8. En ollu ite pistäny nimeäni mihinkää listaa ja sit mut oli tuikattu tonne kuuntelemaan sua ja täytyy sanoo et olit oikeesti tosi kivan tuntunen ja sulla meni tosi hyvin ! Tulin heti kotiin päästyäni liittymään lukijakski oikee :D:D

    VastaaPoista
  9. Hui mun mahassa pyörii jo pelkästä ajatuksesta että pitäisin jonkun jutun, isot propsit, oisinpa ollu paikanpäällä ! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo ääni vaa meni ja kädet täris, mut se oli tosi kiva kokemus :)

      Poista
  10. Olin kuuntelemas sua tänää ja vaikutit tosi mukavalta. :) Hyvin sä siel luokan edessä höpötit! höhöö

    VastaaPoista
  11. Vastaukset
    1. Kiva että oot sitä mieltä kiitos :)

      Poista
  12. Oot niin kaunis! Ja noi Dr. Martensit on täydelliset! <3

    VastaaPoista
  13. tykkäsin kans sun höpöttelyistä tänään, vaikken ollut sun blogista aiemmin kuullutkaan. just kivalta vaikuttaa, joten tosi jees et tulit (= pakko sanoo viel et yllätyin, että oot kans vielä lukiossa ku vaikutit paljo vanhemmalta jotenki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et tykkäsit! Lukiossahan mä juu :-)

      Poista
  14. tiiätkö yhtää et saako dr martensii helsingist mistää ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä! En oo ainakaa ite törmänny...

      Poista
  15. aika lyhyt hame noin läpinäkyville sukkiksille :s muuten kiva asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se riippuu miten kukin itse tykkää, ite tykkään käyttää aika lyhyitä hameita :)

      Poista
  16. tee kenkä postaus ku oon kattellu et sulla on ihan älyttömän monet kengät :D

    VastaaPoista
  17. Linkkasin blogisi omaani :)! Rakastan näitä syyspostauksia.

    VastaaPoista
  18. ihana toi villapaita! mitä materiaalia se on? :-)

    VastaaPoista
  19. No!!! W końcu ktoś nie w rozmiarze xs :* jesteś piękna!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I have no idea what you said.......

      Poista