sunnuntai 9. syyskuuta 2012

MY SUNDAY

Heissulivei! Taas vähän jäänyt tää postailu, kun kirjotukset lähestyvät ja aika ei millään riitä kaikkeen. Huomenna mulla on enkun YO-kuuntelu & loput kokeet viikonpäästä. Sitten se on ohi! Taas toisaalta kirjoituksia seuraa koeviikko, mulla on historian ja mantsan kokeet eli en ihan heti pääse nauttimaan vapaudesta. Tulin kuitenkin jakamaan teille turhaa tietoa mun viime viikon puuhistani. 
Keskiviikkona olin Tigerin 100 aamun bileissä, oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta siellä. Hauskaa kuitenkin oli ja seuraavana päivänä kouluun tallusteltiin kahden tunnin yöunilla. Ensimmäinen asia mitä jouduin tekemään, kun torstai aamuna astuin luokkaan, oli pitää esitelmä YKSIN luokan edessä. Tosin se meni kyllä todella hyvin. Siitä lähtien oon lähinnä ryytynyt kotona, opiskellut kuin viimeistä päivää ja stressannut ylppäreitä. Okej lauantaina käväsin kaupungilla moikkaamassa kamuja ja  jotenkin eksyttiin taas kauppoihin. Loput voitte varmaan arvata kuvista... Ginasta päätin hetken mielijohteesta ostaa nuo rintsikat? Erittäin paljastavan topin? Braletin? Saa nähä miten sitä käytän. Zarasta sain vihdoin ja viimein ostettua uuden lompakon vanhan rupusen Volcomin lompakon tilalle. En kuitenkaan pidä siitä niin äärettömästi, mutta olkoon se ainakin väliaikaisessa käytössä.
 Tänään sain kuitenkin aikaseksi käydä aamulla myös salilla. Tänään on mun siskon synttärit, joten tein sille brownie kakkua. Oon tosi itse varmaan syönyt suurimman osan, hups. 
Sitten vielä voisin kertoa uusimmasta iPhone app löydöstä, nimittäin modiface nimisestä appista. Sen kanssa oon sitten mun silmien väriä leikitellyt. 


40 kommenttia:

  1. HOAAA AWSUUUM! Nd HappyBirthday to yarr sisterr! :}

    VastaaPoista
  2. Kuvat tollasista kakuista saa kyseenalaistamaan oman 'herkkulakon'. Äääää näyttää liian hyvältä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Mut ei sukluu voi vaa vastustaa... :3

      Poista
  3. hei mitä kokoo se sun maastokuvioinen takkis on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööö en tiiä yhtää eikä siin ees mun mielest lue :DD

      Poista
  4. Aivan upee kuva toi mis sul on noi siniset silmät !! :) Voisitsä tehä joskus musapostauksen ? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii no mä yritän tehdä heti kun aika riittää :--)

      Poista
  5. Ohjeet tohon kakkuun, kiitos! näyttää niin hyvältä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD teen kaikki kakut suurimmaks osaks mun päästä, mut voin taas yrittää vääntää jotain ohjetta siitä jostain vaiheessa tänne :--)

      Poista
  6. Paljon toi lompakko makso ? :)

    VastaaPoista
  7. OMG the cake looks so YUMMI!

    http://ziiimtstern.blogspot.de/

    VastaaPoista
  8. Vastaukset
    1. askmclöä njööää no kiitooos :--)

      Poista
  9. Upee toi missä sulla on siniset silmät, vaikka sulle sopiikin täydellisesti ne ruskeat :'') ihana postaus!

    VastaaPoista
  10. oot niin kaunis!

    www.absolutelyenchanted.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. vitsi sul on upeet silmät! :)

    VastaaPoista
  12. Punanen tukka sopis sulle ihan älyttömän hyvin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kai se sopis, mul on punasta pigmenttiiki :)

      Poista
  13. nam, rupes tekeen mieli noita leivoksii :c

    VastaaPoista
  14. missä olit 2011 hiihtolomalla, ku on niin hinot maisemat ?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitää en oikee tajuu mitä meinaat, eihän noissa kuvissa ole mitään hiihtolomaan viittaavaa? :D Mutta tahkolla olin!

      Poista
  15. Tsemppiä kirjotuksiin, hyvin ne menee :)!

    VastaaPoista
  16. I think that you are very beautiful!
    i follow you
    calmintheinmensity.blogspot.com
    xoxo

    VastaaPoista
  17. WOW mite sä oot tehny ton ristin sun kynsiin?:) Oot tosi kaunis!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein sen Isadoran semmosel graffiti kynsilakalla ja kiitos paljon :)

      Poista