maanantai 13. elokuuta 2012

VASTAUKSIA OSA 2

HIUKSET & NAAMA:

KUINKA USEIN PESET HIUKSESI: Joka päivä/joka toinen päivä. Yritän pestä niitä joka toinen pv, ettei ne kulu liikaa.
TUPEERAATKO HIUKSIASI: En. Tupeerasin mun hiuksia viimeksi varmaan 7 luokalla.
MIKÄ ON HIUSTESI OIKEA VÄRI: Alhaalla oikeassa kuvassa on mun luonnollinen hiusväri ja siinä vieressä millaset ne on nyt (Brasilian ruskeat). Ylhäällä olevassa kuvassa hiusten väri on muuttunu vähän oudoksi, nimittäin mulla ei tällä hetkellä ole sinisenmustia hiuksia eikä mulla ollut välttämättä noin tummia luonnostaan itselläni. Riippuu ehkä valosta??? Oli miten oli, tossa näkee mun uuden radikaalin hiusväri muutoksen.
KUINKA PITKÄT NE ON OIKEESTI: Näätte mun hiusten pituuden tällä hetkellä alemassa kuvassa (vasemmalla). Ne on vähän yli rintojen kuten näkyy.
ONKO SULLA PIDENNYKSET: Omistan klipsipidennykset, käytän niitä harvoin nykyään. http://fashionkillsfast.blogspot.fi/2011/05/tucca-postaus.html
MISTÄ NE ON: Hairtradelta, yllä olevasta linkistä saa lisää tietoa.
MITEN LAITAT SUN HIUKSET: En yleensä laita niitä mitenkään, annan niiden vaan olla kiharat tai sitte suoristan niitä. 
SUORISTATKO HIUKSIASI USEIN: Pari kertaa viikossa, sitäkin yritän välttää.
ONKO SUN HIUKSET LUONNOSTAAN KIHARAT: ON!!!!!!! 
MITEN PÄRJÄÄT LUONNONKIHARIEN KANSSA: En oikeen ymmärrä tätä kysymystä, mutta hyvin mä niidenkaa pärjäilen :D
HALUAISITKO SUORAT: En enää. Ennen halusin, nykyään osaan arvostaa omia kiharoita enemmän.
KUINKA USEIN LEIKKAAT NIITÄ: Hmm, ehkä 3kk-6kk välein.
MITEN HOIDAT HIUKSIASI: Laitan aika paljon eri tuotteita hiuksiin. En käytä hiuksia kuivattavia tuotteita, kuten hiuslakkaa. Laitan niihin suihkun jälkeen jätettävää BedHeadin hoitoainetta ja kuivina laitan niihin lämpösuojaa, joka antaa niille myös kiiltoa (Sininen pullo kuvassa.).  Kerran viikkossa laitan myös hiusnaamion, (vasemmalla matala purkki).
MITÄ SHAMPPOOTA/HOITOAINETTA KÄYTÄT: Tällä hetkellä käytän Aussien Shampoota & S Factorin hoitoainetta.
HIUSTEN SALAISUUS: Ei mun hiuksilla ole salaisuuksia, ne on yks avoin kasa karvaa.
KUINKA MONTA KERTAA OLET VÄRJÄNNYT HIUKSESI: Ala-asteella mulla oli blondeja & punaisia raitoja. Kerran mulla oli myös pinkit latvat, joskus 5 luokalla. Ylä-asteella mulla oli tummemmpaakin väriä hiuksissa, vissiin peitin vanhoja hiusvärejä sillä. 
MITEN HOIDAT IHOA/ MEIKKAAT SITÄ: Yritän hoitaa sitä hyvin varsinkin kun nykyään musta tuntuu, että mun iho on huonontunut. Yritän käyttää mahdollisimman vähän meikkiä.
MITÄ IHOTUOTTEITA KÄYTÄT: Kuvassa näkyy mun ihotuotteet, Garnierin kuorintavoidetta ja Acon puhdistusvaahtoa käytän päivittäin.
ONKO SULLA RIPSIPIDENNYKSET: Eeeeei? mit.. mik.. okej.
MITÄ RIPSARIA KÄYTÄT: Käytän aina melkein Maxfactorin ripsareita, tällä hetkellä käytössä yläripsiin False lash efect & alaripsiin MasterpieceMAX. Älkää kysykö miksi käytän eri ripsaria mun ala-ja yläripsiin, en tiedä... 
MEIKKAATKO PALJON: En ainakaan omasta mielestäni. Meikkaan enemmän, kun menen ulos viettämään iltaa yms.

MITÄ KOULU-/KÄSILAUKKUSI KÄSITTELEVÄT: Avaimet, lompakko, bussikortti, purkkaa & meikit plus hajuvesi. Huulirasva mulla on AINA mukana.
MINKÄLAINEN HUONEESI ON:http://fashionkillsfast.blogspot.fi/2011/10/huonepostaus.html

12 kommenttia:

  1. herranjeeeeeeestas sul on iha hullunhyvä kamera!!!

    VastaaPoista
  2. tosi hyviä vastauksia! :) Oot ihan liian kaunis!

    http://lunanpolku.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. sulla on ihaaan tosi ihana blogi!! Tykkään sun tyylistä superisti ja vaikutat jotenkin niin symppikseltä ihmiseltä, et on aina kiva palata tänne :))

    helminn.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. tykkän sun blogista tosi paljon :) ois tosi kiva jos tekisit sellasen postauksen mis on vanhoi kuvii sust, niinku ala-yläaste kuvii :D

    http://coloryourdream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä kehtaanko laittaa semmosii kuvii enää nettiin XD

      Poista
  5. sul on niin kauniit hiukset :)

    VastaaPoista
  6. mistä toi valkonen paita on? :)

    VastaaPoista