torstai 23. elokuuta 2012

THANK GOD TOMORROW'S FRIDAY

Taas tänään tarjolla eilistä asua siskon kera. Oon taas alottanut ankaran salilla käymisen, on niin kiva asettaa itselleen tavoitteita urheilussa/vartalossa niin saa sitä motivaatiota liikkua. Syksy alkaa ehkä pikkuhiljaa hipsimään näille nurkille & mä olen ainakin valmis taas pukeutumaan villapaitoihin ja lämpimiin takkeihin. Tänään on vissiin taiteiden yö, mutta sekin sekasorto on koettu niin monta kertaa ettei mua yhtään houkuta lähteä ulos... Taidan vaan raiskata mun aivoja uusilla biiseillä & köllötellä kotosalla. 

//Yesterdays outfit of the day pictures with my sister. I've started going to the gym more now that I have more time. I'm really looking forward to Autumn because I get to wear all those sweaters and jackets.

36 kommenttia:

  1. wow sun kroppa on upee!! ja oot niin kaunis

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia :) Ja kivat housut!

    http://smilewithyoureyes-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ootte molemmat niin nättejä :) ihana toi sun ruutupaita, mistä se on? :)

    VastaaPoista
  4. Että ihminen voi olla sulosen näkönen :). Nuo tummemmat hiukset sopii sulle tosi hyvin.

    PS.Sun blogi on ollut inspiraationa mulle hiusten kasvatuksen suhteen :D. Mulla on itellä nimittäin samanlainen kiharapehko.. Paljon lyhyempänä versiona vaan (yltää lapaluiden alle). Mutta kyllä se tästä kasvaa hitaasti ja varmasti :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no kiva kuulla, kannattaa harjata hiuksii paljon ja pitää niistä hyvää huolta nii ne kasvaa nopeemmin ;)

      Poista
  5. mikä kamera ja mitä objektiiveja sulla on? :) ja millä nää kuvat on otettu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on NikonD5000 ja nää kuvat on otettu macrolla :--)

      Poista
    2. haluaisitko tarkentaa että millä macrolla? :) itsellä rupeaa tuo ainut 18-55mm obi vähän kekkuloimaan niin tarttis saada uus tilalle ja nyt on kovan harkinnan alla että mikä niin olis kiva kuulla sulta saman kameran omistajalta mielipide mikä ja ootko tyytyväinen :) ?

      Poista
  6. Sää oot päivä päivältä kauniimpi!:)

    VastaaPoista
  7. ihanat housut sulla!! mistä?:)

    VastaaPoista
  8. onpa ihanat nuo sun mustat housut :) mistä ostit ne? :D

    VastaaPoista
  9. where is the jacket your sister wears from? :)
    http://ziiimtstern.blogspot.de/

    VastaaPoista
  10. te olette kyllä molemmat niin nättejä :-) mä niin rakastan sun hiuksia ja sun tyyliä, vau!

    VastaaPoista
  11. Ai että ihminen voi olla kaunis! Blogis on aivan täydellinen ja rakastan sun vaatteita!! Voi kun oma blogikin olisi näin hyvä:/

    <3 loveisintheair-linda.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäää no kiitos ihana kuulla ja sun blogi on varmasti vähintään yhtä hyvä :--)

      Poista
  12. Sun kameralla tulee tosi hyvii kuvii!!

    http://rosa-karolina.blogspot.fi/2012/08/acrylic-nails.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on enemminki toi objektiivi joka ottaa hyvät kuvat :)

      Poista
  13. voi että ihana tää sun blogi !:o ja hirveen nättejä ootte !

    http://mylittleworld-mari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Voi sul on aivan ihana blogi <3 Ja yleensähä kaikki sanoo tota mut ihan oikeesti on! Oon ns "stalkannu" sun blogia jo aika kauan ja tykkään tästä ihan sika paljon. Oon myös selannu sun joka ikisen postauksen läpi alusta asti. jotkut jopa montakin kertaa :D Ja en tajua että mite oot saanu noi paljo lukijoita vaan noin 2 vuodessa :O ?!?! ittekii haluisin vähän vanhempana alottaa muotiblogin pitämisen (oon vasta 14) koska vielä tuntuu että en mä sitä ehkä kumminkaa osais oikein pitää...
    Mä tykkään ei RAKASTAN sun tyyliä! <3 <3 <3 haluisin melkein joka ikisen sun vaatteen + sun hiukset (ittelläniki on villit kikkurat päässä mutta silti vihaan niitä koska ne on huonokuntoset ja vasta vähän yli olkapäiden mittaiset :( )
    Hirveesti asiaa yhessä kommentissa mut minkäs teet... ?!? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tää on ihana teksti x) Onneks kaikki mun vaatteet saa vaatekaupoista ja hiukset saa kasvatettua! :)

      Poista
  15. Onks noi housut vihreet vai mustat ? :D

    VastaaPoista