tiistai 7. elokuuta 2012

HELSINKI HOOK UP

Vähän kuvamateriaalia Helsinki Hook Upeista, jota räpsin yleisöstä. Kaikki on proskaten aikana otettuja kuvia, toivottavasti tykkäilette. 

En ota enempää kysymyksiä kysymyspostaukseen, koska niitä on ihan mukava määrä kertynyt & koska moni teistä pyysi niin vastailen kysymyksiinne videopostauksella. Yritän saada sen aikaan huomenna. 
Ainiin ja mulla on teille pieni yllätys mun hiuksia koskien, hihii. En malta odottaa, että pääsen näyttää mun uuden tukan kaikille.

//Some pic's from Helsinki Hook Up competition. I've got a little surprise for you guys (I've done something new with my hair). 





12 kommenttia:

  1. nonii olit se sitteki sä kenet näin siel :)!

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi tää ♥ Käys kattoo mun blogi siel on juttuu sun blogist :)

    http://liismaan-colorsinmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ah ihana mies toi joka on kaatunu <3

    VastaaPoista
  4. Haha se on jonne, se on ihana :)

    VastaaPoista
  5. Tota hei mua jäi häikkään, ku kattelin noita kuvia mitä immeiset on julkassu tuola Hookuppien fb sivuilla tohon kisaan liittyen, ja tää joku mimmi on käyttäny nähtävästi sun ottamaa kuvaa sielä. Siis tota alinta tän postauksen kuvaa.:D EN siis tiiä ooks antanu luvan tohon tai jotain, siin tapaukses ei kai mitään, mut on se ny aika törkeetä jos ei ole ? tälleen tiedoks vaan ! http://www.facebook.com/helsinkihookup tossa vielä linkki en tiiä vieks toi ihan suoraan siihen kuvaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo antanu lupaa, kiitti et ilmotit! :-)

      Poista