sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Sister-Love


Moikka kaikille!
Eli mä olen Sibel, Selenin pikkusisko. Ikää mulla on kohta huimat 15 vuotta.
 Niinkuin varmaan huomaakin, mullakin on tollanen reilu kasa luonnonkiharoita päässä.

Hello followers!
My name is Sibel, I'm Selen's little sis'. I'm turning 15.
As you can see I have thick, curly hair just like my sister.




                                                                              


Harrastuksiini kuuluu mm. sulkapallo, laskettelu talvisin,
 siskon kanssa rullailu (harvemmin kyllä) ja tanssissa kaikki   katutanssi lajit. 

As my hobbies I play badminton, I go downhill skiing (during winters), I rolling with our longboards with my sister (sometimes) and I dance hip hop (including popping, locking etc.)

  
Mulla oli tänään kriparin päätösjuhla, jättäen ihanan kripari viikon taakse.
Ja koska tämä on muotiblogi, kerron, että mekkoni on Vilasta.
Voin myös kertoa, että kokemus leirillä oli paras!

Today I had a confirmation camps ending ceremony, leaving an awesome week behind.
And I can say that the experience from that camp was absolutely the best!



Matkustelen myös reilun verran siskoni kanssa. Pidän siitä myös tosi paljon!

I travel a lot as well along with my sister. It's something which I like to do as well!





Tässä on erittäin hyvä ystäväni Veera, hänellä on myös muotiblogi! Suosittelen ehdottomasti niille, jotka tykkäävät tästä mun siskoni blogista! 
Blogin osoitteeseen pääsette tästä !

My friend Veera has a fashion blog as well! I recommend it to the followers here!
You can go to the blog by clicking here !





Toivottavasti piditte postauksestani! 
Hope you liked this post I made! 

Ciao! 

42 kommenttia:

  1. ihanat hiukset sulla ja kivan erilainen postaus! :-)

    http://aboutmylife-peppi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tää oli kiva postaus(: Tosi nätti oot!

    http://maybeitsnot2late.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. No aaw :) Ihana postaus ja oot tuommoinen ihanan reippaan oloinen luonnonkaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti:) Mua kutsutaanki aika positiiviseksi:D T:Sibel

      Poista
  4. ei hitto ootko vasta 15 :o oon aina luullu että sä oot isosisko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et ole ensimmäinen joka luulee mua isosiskoks...
      Enkä usko että Selen siitä pitääkään..:-D T:Sibel

      Poista
  5. Hellow im the dowd who says awsum on all of Selens awsum posts and since your in the family.. Awsumm!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I know, I have seen your comments with my sister :D Thanks! From:Sibel

      Poista
  6. Kiva postaus oli ja olet tosi nätti:) Onko sullakin omaa blogia?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :-) Ja ei mulla omaa blogia ole,
      ihan huvikseeni päätin kirjotella nyt kun Selen on matkoilla:) T:Sibel

      Poista
  7. oujeaaa baby girl you did it! pitiki tätä postausta oottaa haha:D very good indeed! kyl sä bloggaamisen hallitset hihii. ps. ama aivan ihana blogi! jaheii emmmmma nähää ennenku lähen sinne lontoosee:-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha:D Kesti kyllä pikkasen miettii mitä tähän nyt laittas..
      Kiitos, hallitsen sen tottakai!!!
      Nähäillään-kyllä:) T:Sibel

      Poista
  8. Vooi, ihana tää postaus! Oot tosi nätti ja ilosen olonen tyttö! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos:D Myönnän, että olenkin positiivisen tuulinen ihminen:) T:Sibel

      Poista
  9. Ihanan erilainen postaus sanon minäkin ! Ootte kyllä söpöjä .

    VastaaPoista
  10. oon luullu sibeliä selenin isosiskoks :o wau.. mut ihana postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus mua luullaan vanhemmaksi siskoksi, osittain varmaan myös siksi,
      koska olen melkein puolipäätä pidempi kuin Selen >:) Ja kiitos! T:Sibel

      Poista
  11. Ihanat hiukset on molemmilla teillä kyllä! :)

    VastaaPoista
  12. Oi kiva tää tämmönen! :) ootte molemmat ihania!

    VastaaPoista
  13. tossa veeran blogissa se on puhunu emmasta ku siin on sun kuvii samassa postauksessa :o sanotaaks sua sit emmaks ? ja ihana tuo 4 kuva ja muutenki ihana postaus ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mua sanotaan myös ihan Emmaksi:) Hyvin huomattu! Ja kiitos:) T:Sibel

      Poista
  14. Ihana postaus! :) Aivan ihania ootte kummatki <3

    http://rosaliespaperplanes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. heeei ootteko siis sinä ja siskos ortodokseja?:D ku kriparin kerran kävit! hämmästyin vaa ku en ollenkaa tienny ja itekki oon ortodoksi, kävin oman kripani viime vuonna ja oli kyl yks elämän parhaita kokemuksia, ortodoksit on parhaita :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ollaan :-) Ja aivan samaa mieltä siitä, että kripa oli yksi parhaimmista kokemuksista! T:Sibel

      Poista
  16. mun oma kripa oli kans ihan tosi huippu kokemus :) aiotko ohjaajaksikin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tullut harkittua pikkasen, että meniskö amppariks:-) Ainakin jatkikselle meen! T:Sibel

      Poista
  17. ootteko ihan suomalaisia vai mistä maasta ootte kotoisin? tai onko teijän vanhemmat jostain ulkomailta? :) ootte kauniita molemmat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän isä on turkkilainen, mutta äiti on suomesta :) Kiitos! T:Sibel

      Poista
  18. Aivan ihana postaus emma ♥ ♥ nii ja saitsä veeralt mun numeron :p? oon nii kade teiän kummanki hiuksille!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:-)♥ Numero asiat onkin jo selvitetty- T:Sibel

      Poista