maanantai 30. heinäkuuta 2012

JEREZ DE LA FRONTERA PART DOS

Tässä vähän lisää kuvia Jerezin matkasta. Ostettiin eurolla sieltä Paavo pesusieni ja Patrick ilmapallot hetken mielijohteesta. Lopuksi luovutettiin ne random lapsille Zarassa. Jerezistä ostin valkoisen pitsimekon, joka näkyy alhaalla kuvissa. En muista mistä sen ostin tai paljon se maksoi... Esittelen teille mun ostoksia sieltä vielä myöhemmin! Tänään mulla voisi olla iltaohjelmassa laiskottelua guocamolen & sinkkuelämän kera.

//More pic's from my trip to Jerez. The white dress is new, I bought it from Spain. I'll show the rest of my new clothes I bought from Jerez later.


15 kommenttia:

  1. OIII ! Mä NIIIIIN rakastan sun hiuksiis ! <3

    VastaaPoista
  2. Beautiful girls, beautiful pictures.

    VastaaPoista
  3. oon kateellinen ku pääsit taas ulkomaille:<

    VastaaPoista
  4. oij että, niin ihanan rento ja ilonen fiilis tulee tämmösistä kuvista! :) tahtoo tollaseen paikkaan myös hetipian!!

    VastaaPoista
  5. moi! hei mitä kameraa ja objektiiveja normisti käytät? ja millä nää kuvat on otettu? upeita kuvii nimittäin, harkitsen itse ekan järkkärin ostoa ja nää kuvat on just sitä mitä mä haen:)

    VastaaPoista
  6. eikä kuinka söpöt noi ilmapallot :-D mäki haluun ulkomaille, tää suomen kesä on aivan pyllystä!!

    VastaaPoista
  7. mä rakastan sun tyylii niiin paljon! (: ja tää blogi on kans ihan paras!

    VastaaPoista
  8. Ihanalle näyttää, ja oon kateellinen teidän rusketuksesta:( Tekis itelläki mieli lähteä ulkomaille takasin, nää suomen säät on mitä on..!

    VastaaPoista
  9. kuulet varmaan tätä tosi usein, mut et haluais vaihtaa hiuksia? :----) ps mekkos on ihuna

    VastaaPoista
  10. Mahteja kuvia!! Varsinki toi vika on supersöpö :>

    xx Cecilia
    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. ihanat biksut ja kivoja kuvia :)

    VastaaPoista