torstai 31. toukokuuta 2012

Hello June

Taas oon vähän huonosti postaillut ja tänäänkään en postaa mitään ihmeellistä. Oon alottanu mun kesäloman jo, tänään pitäisi saada kokeet takaisin ja huomenna ois päättärit. Jee, mul on ihan kivasti suunitelmia kesäkuuksi, nyt vielä kun sais ne lämpimät kesäsäät takaisin niin kaikki ois täydellistä. 
Viime päivinä, oon pelannu kamujenkaa korista, saanut uuden Chanelin hajuveden, hengaillu uusissa paikoissa uusien ihmisten kanssa, joka on ollut mahtavaa. En tiedä miks, mutta mun energisyys on kadonnut teille tuntemattomille ja haluisin sen takasin kiitos. Oon todellakin levollisen loman tarpeessa. Oon kyllä vähän sellanen ihminen, etten osaa vaan maata ja olla tekemättä mitään. Haudassa ehtii levätä.


Oon muuten mahdollisesti myymässä tota Weekend festari lippua ja mahdollisesti vielä toista lippua. Pitäkää siis simmut auki siltä varalta, jos niille on tarvetta. Mikäli päätän ne myydä. 

// I hate the fact that it should be warm and sunny here in Finland, but it's not. Summer vacation starts officially tomorrow. I've been waiting for this so long and I have so many plans. Hope even some of them come true. Sorry, I've just taken pic's with my iPhone to instagram. I'll try and post more during summer.

20 kommenttia:

  1. uuu kui kivoi kuvii! haluisitko infoo jossai vaihees et onko noi inglotin ripset hyvät? :)

    VastaaPoista
  2. Oi ku sää oot kaunis. :) Ja kiva postaus muutenki, jei!

    VastaaPoista
  3. love sushi!

    http://i-vomit-triangles.blogspot.de/

    VastaaPoista
  4. Oh, I envy you that you already have holiday, we finish school at the end of june :(

    VastaaPoista
  5. tosi kivoja kuvia, oot niin kaunis! :-)

    VastaaPoista
  6. oisin kiinnostunu kahdesta weekend lipusta että jos haluat niin voisit ilmotella jos niitä meinaat myydä :)

    VastaaPoista