maanantai 26. maaliskuuta 2012

School all day, homework all night, exam wtf?

Koeviiko ihanutta tosiaan. Ylihuomenna mulla ois elämäni viimeinen ruotsinkoe (jos pääsen läpi). Kiroan mielessäni: miksei mulla voi olla valokuva muistia. 
Mun uudet ihanuudet saapu kotiin tänään. En pysty elää ilman maihareita! Nyt odottelen sitä, että saan rahaa, jotta voin uusia mun koko vaatekaapin kokonaan. Kevät on ovella ja mulla ei ole mitään päälle pantavaa. Pakko saada hankittua ainakin nahkareppu ja uusi nahkatakki.
Nyt palaan taksin historian pariin.


//I got my new shoes from Brandos.fi today and I just love,love,love them. I've been reading for my test's all day and eating everything I can find. Why is it that when youre studying, you have a urge to eat something sweet? 
Gonna read more history now...


25 kommenttia:

  1. tee formspring ! ja ihan mahtavat kengät (:

    VastaaPoista
  2. Heii mistä oot ostanu/tilannu noi maiharit ja paljon maksoivat?? tosi kivat nimittäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Brandos.fi sivuilta :) lukee myös postauksessa!

      Poista
  3. Koeviikkoo... se kyl heittää kaikki syömis-, nukkumis- ja muutkin rymit ihan sekasin :D noi maiharit on ihanat! paljon oli hintaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli 20 e lahjakortti, ne ois maksanu 55 e, mut ne oli sitte vaa mulle 35 e :)

      Poista
  4. Elämäsi viimeinen ruotsinkoe? :D Meinaat lopettaa sitten opiskelut kokonaan? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mut ei mul enää oo ruotsin kursseja ..... ikinä. :D

      Poista
  5. ihanat kengät! <3

    loveisintheair-linda.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. onpa ihanat. kivan sirot maihareiks ettei oo sellset jäätävän kokoset sämpylät :)
    http://onmyway-ilona.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. ups, niimpäs lukeekin..:D sori turhasta kysymyksestä :D

    VastaaPoista
  8. Älyttömän kivat maiharit! :) + sulla on aivan mahtava blogi!

    http://jasminmaailmalla.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Halusin nyt vihdosta viimein kertoa kuinka sulla on niiin kiva blogi, ja vieläkin ihanammat hiukset! :)
    ps. Voin lahjottaa mun valokuvamuistin sulle. ;) (Sen jälkeen muistat millä sivulla, missä kohtaa sivua, mikä rivi, mutta... et mitään mitä juuri siinä lukee! :))

    VastaaPoista
  10. Aaah maiharit <3 aah Ben&Jerry <3
    Voi sinu ihanaa blogia tätä on aina nii mukava lukea :))

    VastaaPoista