lauantai 24. maaliskuuta 2012

Blogkeen

Kuten ootte varmaan jo uudesta linkistä (oikealla alhaalla) huomanneet olen liittynyt Blogkeen.com sivustoon. Sivu muistuttaa bloglovinia. Voitte käydä tutustumassa sivustoon painamalla linkistä. Headweb.com lähetti mulle sitä kautta kolme korttia, jotka sisältävät koodin, joiden avulla voin katella leffoja. Käykää ihmeessä tutustumassa tuohonkin sivustoon, jos tykkäätte katella leffoja koneelta. Itse tänään katoin Friends with benefits leffan, Mila Kunis on kadehdittavan kaunis siinä. 

Taas mulla oli mun camo takki päällä. Oon vaan niin rakastunut siihen!

Hey loves! Go visit blogkeen.com. It makes following your favorite blogs easier and is similar to bloglovin.




19 kommenttia:

  1. ihana oot ♥ mut mä liityin kans tonne blogkeen:iin, vaikuttaa kivalta paikalta (: mut miten sä sait noi 3 elokuva lahjakorttia ? :o ♥

    http://nnepaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Voi kun täällä pohjoisessa voisi jo kiskoa shortsit jalkaan! Ja tennarit.. Hauska asu. ;)

    VastaaPoista
  3. kaunis asu <3

    http://inka-neverendingdream.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. http://irc-galleria.net/user/Anskuulol

    feikki kenties?

    VastaaPoista
  5. Täydellinen asu taas kerran! :o

    VastaaPoista
  6. itse olet kadehtittavan kaunis :-)

    VastaaPoista
  7. Kiiiiitooos ootte ihaniaa kaikkii :3 !!!!

    VastaaPoista
  8. tosi kiva blogi!:--) sulla on aivan ihanat hiukset♥ kui pitkä oot?(:

    VastaaPoista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista