torstai 1. joulukuuta 2011

Hello December!

Some pictures from the past few days.

DSC_0003
DSC_0075
DSC_0093
DSC_0089
DSC_0113
DSC_0009

Hassua, että nyt on joulukuu ja kohta puolet lukuvuodesta on ohi. Mä ainakin oon avannut ensimmäisen luukun joulukalenterista. Olinpa kuinka vanha tahansa en suostu luopumaan mun joulukalenteri perinteestä. Oon yrittänyt syödä terveellisemmin ja toi suklaakalenteri ei auta asiaa ollenkaan. Onneks salillä käymisellä uskottelen ittelleni olevani turvassa lihomiselta. 
Huomenna alkaa vanhojentanssi harkat, jännää.
Yritän muuten houkutella paria kaveria tekemään postauksen mun blogiin, kun sitä ideaa ehdoteltiin!

14 kommenttia:

  1. oot ylinätti.. ei vaa voi muuta sanoo :D

    VastaaPoista
  2. ois tosi kiva saaha sulta pitkästä aikaa videota :)

    VastaaPoista
  3. oon 17v ja mul on 3D prinsessalinna kalenteri XD

    VastaaPoista
  4. haha houkuttele rosa tekemään postaus! :D sen mä haluisin nähä

    VastaaPoista
  5. oot niin kaunis. ihana pipo sulla :--)

    www.absolutelyenchanted.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. jenny: njäääh mut kiittii :-)

    Juli: yritetään saada aikaan viikonloppuna!

    ellaa: ei se väärin oo XD

    nightavogue: Jep!

    siljapulla: Hahahahah :D Voishan sitä kysellä, mut en usko että suostuu...

    Nora: kiva jos oot sitä mieltä kiitti :)

    julchen: Thanks :)

    VastaaPoista
  7. oon kateellinen sulle kinderkalenterista! äiti toi mulle kaupasta väärän :-----------(

    VastaaPoista
  8. Sulla on ihanat ripset ja hei rajota tota kauneuttas vähäsen ! En oo ikinä nähny noi täydellisiä hiuksia ! :)

    ♥ http://nenna-wwwbloggercom.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. mistäpaita mistäpaita!! (vika kuva)

    VastaaPoista
  10. jjasuu: Voi ei :(

    jenna: <3

    ipzu: Se on cheapmondayn paita, mut en tiedä mistä koska se on Timin :)

    Vikey: :)

    RAKKAAT LUKIJAT JOTKA KEHUTTE MUA KAUNIIKSI KATSOKAA ITSEÄNNE!!!! :)

    VastaaPoista