sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Hejssan T: Janni

Moi kaikille Aman lukijoille, Ama pyys mua tekee postausen sen blogii joten täs tää nyt tulis.
En oo ikin kirjottanu postaust joten saa nyt nähä mitä täst tulee . . .
Ekaks voisin esitellä itteni! Mun nimi on Jannica ja oon 18-vuotta!Asun yksin Helsingisssä ja opiskelen lukiossa ja loput ajasta istunki sitten kaupan kassalla. No ei ihan :D Mä rakastan yli kaiken talvee ja lasketteluu ja vielä enemmän afterski partyi! jos mun ihanaa seitsen henkistä perhettä ei lasketa nii kaverit on mulle mailman tärkein ja paras asia elämässä ehdottomasti ! Kaikki vapaa aika mikä mulla on kuluu mun rakkaiden kavereiden kanssa hengailuun. :)  





Ei kai mulla muuta kerrottavaa, mutta voitte kysyy jos haluutte tietää must jotain,amadeus saa sit vastailla! Tähän loppuu voisin laittaa viel jotain kuvia :) 

afterski Ruka ´11 ! viola & inski 

                                                           
                                                  pliiis tulis jo lunta ..:( <3

Aattelin kertoo et miten oon tutustunu tähän aivan upeaan,kauniiseen ja ihanaan ihmiseen joka tätä blogia kirjottelee, mut mun on pakko myöntää etten oikeesti vaan muista! :D varmasti jontun kautta oon sut ama nähny ekaa kertaa mut ei oo mitään hajuu että millon! mutta luojalle kiitos että saan olla noin ihanan ihmisen kaveri ku sä <3 Tähän on hyvä lopettaa! Hyvää yötä kaikille. : )  janni kiittää ja kuittaa <3

11 kommenttia:

  1. sairaan ihanat hiukset sulla (---:

    VastaaPoista
  2. seiks amanda oo selenin toinen nimi? miks sua ei kututa seleniks..vai onko se ees sun oikee nimixD

    VastaaPoista
  3. hahaa janni finally sä teit tän ;-)

    VastaaPoista
  4. ootpa sä kaunis! ja sulla on yli-ihanat hiukset :-)

    VastaaPoista
  5. venla: kiitos paljon! :)
    Paula jep :Dd

    VastaaPoista
  6. tosi kivat hiukset sulla :) ja kiva tällänen postaus!

    VastaaPoista
  7. Aikku: Selen on mun ensimmäinen nimi ja Amanda toinen :)

    VastaaPoista
  8. oh i love allll your pics and your style and i just wanna say that you're so pretty!!

    lealeistner.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. Hi!! :)
    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    VastaaPoista