torstai 3. marraskuuta 2011

HAASTE!

Sain tämmösen haasteen Nooralta! 


Vastaa näihin:

1. Lempiruoka
2. Lempimakeinen
3. Lempielokuva
4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä -Pakko myöntää, etten osaa vastata tähän...
5. Lempiluettava


En haasta ketään, koska oon tylsä.

1. Lempiruoka
Rakastan Texmex ruokaa, shushia, kiinalaista,Turkkilaista mutta lihapullat ja muusi menee kaiken edelle!
kuvapostaus1-1
2. Lempimakeinen
Oon kunnon pullahiiri ja muutenkin kaikki leivonnaiset ja keksit kelpaa!
kuvapostaus1
3.Lempielokuva
Tässä pari jotka tulivat heti mieleen! Noi on sellasia leffoja mitä oon katellu putkeen monta kertaa ja joihin en ikinä kyllästy. Tajusin tässä elokuvia pohtiessa, että en vieläkään ole kattonu P.s I love you tai Dear Jhon leffoja! Mut katon ne vasta jonkun kivan kanssa. :--)kuvapostaus
5.Lempiluettava
En kauheesti lue kirjoja, mutta noi kaksi kirjasarjaa koukuttaa mua pahasti. Oosttelen ihan innolla, että The hunger games elokuva tulee 2012 alkuvuodesta! Luen enimmäkseen tosiaan lehtiä, esim. Vogueta ja Glamouria.
kuvapostaus-1

Palailen mahdollisesti illalla!

7 kommenttia:

  1. the biscuits look very delicious! :)

    http://girlslovefashion-sophie.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. mäki ootan iha innoissani nälkäpeli leffaa! aa se on ihan paras :)

    VastaaPoista
  3. ei liity mitenkään nyt tähän aiheeseen mutta onko toi sun oma hiusväri mikä sulla on vai värjäätkö niitä? Jos värjäät niin millä värillä? :)

    VastaaPoista
  4. WOU noi Nälkäpeli kirjat on niiiiiiin hyviä! Ku mä koulussa jouduin lukemaan sen ekan osan, rakastuin ihan totaalisesti ja heti varasin kirjastosta ne kaks muutakin osaa itelle!

    Sulla on ihana blogi ja oot super kaunis!<3

    VastaaPoista
  5. Oon lukenu kaikki nälkäpelit ja rakastunut! Innolla leffaa odotellessa:)

    VastaaPoista
  6. Sophie: yeap!

    kiia: :--)

    Insku: On oma hiusväri :>

    Janika: Katon sen vielä joku päivä!

    Sanni: Niii on !! ja kiiti paljon :)

    Julia: Jep!

    VastaaPoista