sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Halloween is the only day of the year you can dress like a slut and get away with it

Nyt on vissiin Halloween, mun mielestä sitä kyllä juhlitaan Suomessa vasta ensi viikonloppuna. Heräsin tänään ihan sairaan onnellisena enkä ees tiedä miks. Tilasin netistä yhen kivan jutun, minkä näytän teille heti kun se saapuu. Odottelen sitä ihan innoissani nyt pari viikkoa hihii! Oon tässä mietiskellyt jonkun aikaa pitäiskö mun värjätä hiukan latvoja eri värisiksi, en vaan osaa päättää.
Kävin tänään salilla ja sen jälkeen laitoin kotona tekokynnet, jotka haluisin jo repiä pois. Mä vaan vihaan tekokynsiä, oli ne sitten millaset vaan. Oon kans katellu 90210 sarjaa aika paljon illalla, jäin koukkuun hups... En vaan tajua sitä miksi jollain tv-sarjalla pitää olla noin hankala nimi.

I'm sorry for the bad pictures. I just haven't been in the mod or haven't had the time to take much pic's. I just put on fake nails for the first time in my life. I hate them. Just looking at them makes me want to rip them off. I ordered a little something from the internet today, if you want a sneek peek of what it is, go check out my tumblr.  I've also been at the gym earlier working out and I started watching 90210. 

DSC_0027
DSC_0027

10 kommenttia:

  1. Ei vitsi mäkin oon just ruvennu kuumottelemaan liukuvärjättyjä latvoja! Vaikka punasia, en vaan oo päättänyt vielä uskallanko. :)

    VastaaPoista
  2. 90210 on ihana! se nimi tulee kai sen paikan postinumerosta tai jotain :-D

    VastaaPoista
  3. mäki oon kelannu, jos vetäis ombre hairin! mut en tiiä uskallanko luopuu tästä punasesta... :D

    VastaaPoista
  4. http://www.youtube.com/watch?v=RPPsf-Mi8FY

    VastaaPoista
  5. just ihanat kynnet mistä noi on? ja mikä toi juttu on et nimetön peitetää glitteriin mist se tulee?

    VastaaPoista
  6. oi värjää! muaki himottais, ja jos mulla olis pidemmät hiukset nii värjäisin latvat joko vaaleemmiks tai sitte ihan turkoosiks :D:D

    /Emma

    VastaaPoista
  7. Ihanat nuo kynnet! (: Sulle kyllä varmaankin sopisi oikein hyvin värjätyt latvat!

    VastaaPoista
  8. mulla on sulle haaaste !!!!!=)=)))))=)))

    VastaaPoista
  9. aw värjää ihmeessä, muaki vähä innostais mutta kun punasten kanssa on vaikee yhdistää mitää väriä.

    VastaaPoista
  10. Joanna: No kaikkeahan kannattaa kokeilla :)

    ela: joo nii tulee, mut silti sen ohjelman nimi on vaikee muistaa :D

    Jade: no toi punanen on ihana mut vaihteluki on kivaa! :-)

    Jonina: nauroin tolle äänee metros :D

    meeri: Emt sain ne joululahjaks viime vuonna ja en tiedä onks toi mikää juttu, mut oon vaan tehny sitä aika kauan :D

    Emma and noora: Hmm katellaa nyt MUT VÄRJÄÄ SÄ! >:)

    ELLU: aijjaa kiitosta vaan :>

    Noora: juujuu teen sen jossai vaihees täl viikol :------)

    pauliina k: Blondit latvat ainaki sopis!

    VastaaPoista