keskiviikko 17. elokuuta 2011

I'm still mad as hell

Mulla on niin f**k my life fiilis nyt jostain niin turhista syistä. No välillä pitää olla näitäkin päiviä. Onneks tänään tajusin laittaa vähemmän päälle, ettei tuu liian kuuma. Sortsit on todellakin oikea valinta tähän säähän... Mul on ollu 2 peräkkäistä bad hair daytä ja naamakaan ei pahemmin miellytä, hahaa. Onneks mul on täs kokista ja pääsen tekemään tän lukuvuoden ensimmäiset läksyt.

Kaveri muuten ehdotti, että tekisin sellasen postauksen, mihin laitan kuvia ittestäni eri vuosina ja voisitte nähä millanen oon ollut jne. Mitä mieltä ootte, kiinnostaako?

I had a bad day, but I guess that's life. My friend told me I should do a post, where you can see old pictures of me and see how I used to looked etc. What do you guys think, would you be interested?

tyhmäpv
Sortsit/Shorts-Carlings, paita/shirt-Gina Tricot, Takki/Jacket-Only

Ja älkää pliis tehkö käyttäjää mun kuvista galleriaan tai minnekkään muualle myöskään, kiitos. :D

30 kommenttia:

  1. yees , your friend has a good idea ;)

    VastaaPoista
  2. tee tee tee sellanen postauuus! :-):-)

    VastaaPoista
  3. ihana asu ! ja tee ehdottomasti semmonen postaus:-) ois kiva nähdä minkä näkönen oot ollu vähän nuorempana:)

    VastaaPoista
  4. joo tee vaa :):) ! Onks sul muuten pidennykset :o? Oon ihan rakastunu sun hiuksii !:D aaa
    http://wopitosblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. joooo totta kai teet semmose postauksen (-: !!

    VastaaPoista
  6. miten tollasista hiuksista saa revittyä badhairdayn?? sen haluun tietää!! noi on iha unelmahiukset

    VastaaPoista
  7. joo toi postaus kuulostaaa hyvält =)

    VastaaPoista
  8. ehdottomasti iso KYLLÄ kaverisi ehdotukselle! ihan mahtava ois, oottelen innolla :-)

    VastaaPoista
  9. häh miten voit olla shortseis? tääl aineki on kokoaja heti koulujen alust satan ja ollu ihan sairaan huono sää kokoajan pitää laittaa pitkät housut ja takki. iha tyhmää

    VastaaPoista
  10. sun hiukset on upeet!!
    ja semmonen postaus ois tosi kiva:)


    http://about-saarasofia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. joo tee sellane postaus, ja rakastan sun hiuksii!!

    VastaaPoista
  12. joo semmonen postaus ois tosi kiva !:-)

    VastaaPoista
  13. Joo tee todellakin sellanen postaus! (:

    veeraxblog.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. oii, sun hiukses -täydelliset♥ ihana blogi!

    http://jennisfashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  15. Tosi kiva asu!! :)



    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  16. WOW WOW WOW your blog is amazing!!!!!

    VastaaPoista
  17. Oon tosi laiskalla päällä ja vastaan teille kaikille yhdessä, tosi kiva et teitä kiinnostaa toi postaus idea ja kiitoksia/thank you babes! :)

    Vielä vastaan pariin kysymykseen!

    Riina: Mulla on pidennykset :)

    Tuula: Mulla oli ainakin iha hyvä, vähä kuuma välil :/

    VastaaPoista
  18. oon niin kateellinen tosta takista!:-D mutta joo hyvä idis toi postaus!

    VastaaPoista
  19. Beatryze: Thanks I guess :-D

    anette: hihiii cool: )

    VastaaPoista
  20. oot tosi nätti ! ja sul on ihana blogi :) oon ihan uus lukija, ni en tiiä, et minkälaiset pidennykset sul on ? :) ja mis oot laittanu, tai tilannu ja et miten kiharrat hiukset ? :) kiitos jos vastaat !
    ps. toi postaus idea olis tosi kiva :)

    VastaaPoista
  21. awie coolio et tykkäät! Oon tilannu mun pidennykset hairtradelta ja ne on klipsu pidennykset eli laitan ne vaa kii aina ku haluun jajaja mulla on ihan luonnonkikkurat en kiharra tai vääntele niitä itte mitenkään, muuta ku välillä vähän suoristelen (niinku tässä kuvassa). :)

    VastaaPoista