keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Sucks to be you right now

DSC_0189

DSC_0194

Huhhu tulin just kotiin kavereiden kanssa vietetyn illan jälkeen ja ei nukuta yhtään. Ihanaa Ella tuli tänää takas stadii!Mut arvatkaapa mitä, mä venailen innoissani jo koulun alkua (en tosiaan tiedä miks). Jajaja noita biisejä mä nyt kuuntelen omassa sängyssäni, Beyonce on aivan mahtava. Kauhee shoppaus himo! Mulla on ollut tällanen säästölinja pari viikkoa, joka loppuu nyt parin päivän päästä, kun kuukauski vaihtuu ja sit meen shoppailemaan kaikkea kivaa ja uutta. Ostoslistalla on mm. tekoripset jotka ostan ihan kokeilu mielessä. Niistä sitten myöhemmin!

14 kommenttia:

  1. Ooot nii kaunis ♥




    http://myliberte.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. mäki jostai syyst ootan koulun alkua iha jostai kumman syyst! :D hullujako me. ja vitsit oot nii kaunis!

    VastaaPoista
  3. oot niin kaunis! (: mua vähän kuvottaa se et koulut alkaa taas pian.. mut ehkä omal taval oon innostunukki (:

    VastaaPoista
  4. Oot kyllä älyttömän kaunis! :-)

    VastaaPoista
  5. RAKASTAN sun hiuksias ! ja oot iha sika nätti!

    VastaaPoista
  6. oi voi oot upea ♥ missä koulussa muuten oot ? =)

    VastaaPoista
  7. Istutaa keskel narikkatorii ja nähää sut ja mun kaveri, joka lukee sun blogii ei uskalla tulla moikkaa sua ku se on ujo. Ajattelin ilmottaa tän sen puolesta :D

    VastaaPoista
  8. Soffie: Itse olet! >:)

    Elina: kiitoksia ja sitku koulu alkaa nii tulee se rutiini bäkk ja näkee jotain kavereit mitä ei kesällä muuten nää :)

    elsa: thanks so much :>

    Eve: kiitooos! :)

    Jasmin: ääää kiitooos! :) No se on perus et heti kun koulut alkaa haluu takasin jo kesälomalle :D

    Hanna: Voi apua kiitti : )

    äöä: Hihii kiitti, cool nimi :-)

    sesilia: kiitti, oon tylyssä :)

    Tim Kiukas: Voi eei miksei se uskaltanu :( Iha tyhmyy, sun ois pitäny pakottaa se!

    VastaaPoista
  9. ei hitto oon kyl niin kade! oot varmaa kaunein ikinä!!

    VastaaPoista
  10. no niimpä! mä yritin mut ei se uskaltanu. sanoin sille et kuka nyt ei tykkäis jos joku lukia tulee juttelee!

    VastaaPoista
  11. hei emmä oo ujo!!! mut en vaa uskaltanu :--( t. timin kaveri, joka lukee sun blogii

    VastaaPoista
  12. elisawii: No ei todellakaan kannata ja enkä ole mutta kiitos :D

    Tim Kiukas: Niii! no voi hitsi!

    Hanna: Haha, no pitää uskaltaa en mä ketään syö (yleensä) >:)

    VastaaPoista