perjantai 29. heinäkuuta 2011

I've done a lot of things wrong but I svear I'm a beliver

jakku
Jakku/Blazer-Topshop, sortsit/shorts-Gina Tricot, toppi/top-Monki, laukku/purse-Gina Tricot

Oon innostunut rajailemaan silmiä ja käyttämään ehkä vähän enemmän silmämeikkiä kuin yleensä tässä lähiaikoina. Meikkaaminen on yksinkertaisesti välillä kivaa. Nyt mua väsyttää, joten laitan koneen kinni ja rupeen unimaan.

BTW:Teitä lukijoita on ihan hirmusesti, ihunaa! Pitää kohta tehä joku erikois postaus sen kunniaksi!/My dear followers I would love it if you would give me some cool ideas what kind of special post to do for my blog!

12 kommenttia:

  1. tee sellanen "linkitä blogisi"-postaus ja sit valitset niistä esim. 10 sun lempparia :)

    VastaaPoista
  2. very cute look,I wish I could wear shorts at the moment,but the weather here is so bad.

    VastaaPoista
  3. vooi oot nii nätti ja rakastan sun hiuksia! eka kerta ku luen sun blogia ja jään kyl lukijaks:-)

    VastaaPoista
  4. Laura: Joo mulle on ehdotettu tota ennnenkin, mut en vaa osaa valita ikinä mistään mitään nii toi on mulle huono juddu :/

    anne-julie: Thanks :)

    Emmi: Thanks, I'm intrested where r u from? Your name is finnish, but u always speak/write english? :)

    Mikaela: kiitti mut ne on iha tyhmyt!

    Essi: Hihii kiitti ja kiva ku jäät seurailee!

    VastaaPoista
  5. vautsi ! toi asu on tosi kiva ja hiukset ! (:

    VastaaPoista
  6. ootko itte tehny noi shortsit? mietin vaa ku mul on ihan samanlaiset ja oon itte leikannu ne:D

    VastaaPoista
  7. Eiku ne on ihan Ginasta ostettu tollasenaan :)

    VastaaPoista
  8. tee postaus vaik sun daily makeupist :)

    VastaaPoista
  9. oon tehny semmosen joskus mut kai mä uudenkin voisin tehdä :) kiitti ehdotuksest!

    VastaaPoista