tiistai 12. heinäkuuta 2011

I can't steal you no, like you stole me

DSC_0069



mummilla



Sortsit-H&M,farkkupaita-Gina Tricot



Terkkui Hämeenlinnasta! Täällä ollaan siskon kanssa sukulaisilla käymässä ja oon vissiin täällä parikin päivää, elikkä postailen teille täältä. Oon kauheen väsyny, ku yöllä heräsin tohon maailmanloppu sateeseen ja ukkoseen. Ihan kiva ku välillä tulee vähän freesimpääki säätä ja ei oo kuuma koko ajan. Missaan muuten ehkä Emerican skede tiimin sessarit, koska oon täällä, lame. Pitkästä aikaan muuten tuli päivänasu kuvaa! Mulla on nykyään joka päivä vaatekriisi, tarviin vaatekaapin uudistamista ASAP. Oon ehk höpötelly tarpeeks kaikkee turhaa tähän, hups...

7 kommenttia:

  1. katos vaa, mie asunki hämeenlinnas ;--D

    VastaaPoista
  2. the pretty reckless, right? the title :D

    http://myamericandr3am.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. annika: kiitoksia paljon :)

    Roosa: Kiva et tykkäät, tack! :)

    Lali: haha thanks but not :>

    Veera: Eihä, mun kaikki suomalaiset sukulaiset asuu siel ! :)

    Lauren.: Yeah, lov it <3

    taija: Kiitti :>

    VastaaPoista